Monday, January 24, 2011

yeay dapat baju CSI!! :P

Ari ni xde kes...
g office, siapkan log book sket2,
pastu kami pon bosan...
kalo da bosan ape lagi..
mula lah rase nak blk~~huhu
ala..kalo xde kes dok kat office pon watpe..
so kami pon ckp la kat SM yg kami nak balik..
nak standby kat umah jek la
SM pon dgn berbesar hatinya berkata "boley~~" hehehhe
"kalo ade kes nnt diorang call yek"
tp rasenye mmg xde call kot ari ni :P
huuu
so....balik layan korean movie!!!
ari ni aku layan 'ma lovely samson'
not bad la cite ni..
da bosan..layan jek la~hehe

ok2 enuf!!!

nak cite pasal baju "baru" kan sebenarnye??? hahaha
malam ni emy@murdoc niccals telah berbesar hati menghantar baju CSI ke umah kitorang~

x lupe terima kaseh yg tidak terhingga kepada encik hafiz watanabe sbb tolong belikan baju kitorang  kat maktab cheras tu..huhu
nak tgk x bajunye??
hehe..xdela lawa pon..tp sj jek gedix nak tunjuk.. =P
sape yg xnak tgk xpela...kekekke

Ni logo baju tu. CSI..ceyh... :P *loike*



Ni la bajunye...*gambar tnpa flash*


Time kaseh hanim tlg pegang baju!! heeee



wpon aku hepi dapat baju ni...tp aku kecewa gak sebenarnye,,,,
sbb baju ni saiz S tp besarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
bukan la besar sbnarnya,,,muat2 jek..tp...
aku pakai bahu die jatuh!huk2..
x cantek la pakai baju lengan camtu...
labuh lak tu..*tau la aku x bape tinggi, tp bukan slh aku* huk3
tp xpe!
mnggu ni aku blk aitam, aku nak htr repair baju ni kat kedai feveret!!
mane lagi..kedai abg kassim@ala kassim la~ huhu..
tlg ek nnt abg kassim..he...

ok..tu jek la kot???
hehe...saje..bosan..
bukan la nak menunjuk...cume rase excited saje.hik3...
ok papai~ :)))

1 comment: