Friday, May 27, 2011

bunuh mmg cam maen2 jek ek??? *sigh*

BUNUH
emm....ape korang pk dan rase kalo dgr perkataan 'BUNUH'??
mesti rase cam ngeri, cuak, seram sejuk, ngilu ke atau bermacam2 rase lagi kan??
tp aku rase la..skang ni cam ramai jek org yg da X RASE APE2 kalo sebut BUNUH!
apetah lagi buat tros..MEMBUNUH..
siyes..dlm dunia yg serba moden skang ni, aku rase makin ramai org yg nak men bunuh2 cam men masak2 jek..
bile2 nak bunuh, bunuh...gile...
nape aku ckp camtu? sbb aku br realize bnda ni bile betul2 da nmpak depan mata..
yela selama ni bace dlm paper pasal kes2 bunuh..
tp tula..bile kite bace sahaja dgn kite tgk sendiri, lain rasenye..

So, aku rase setiap org kena ade ilmu di dada...tau membezakan ape yg bley wat n ape yg xley wat..
n ape yg penting, kalo kite dlm keadaan marah sekalipon, plz la jgn bertindak terburu2...
sbb kalo kite tgh marah, macam2 bnda ade dlm pale kite ni..
so kite kenala berpk dgn WARAS sebelum melakukan ape2....

sekian smpai sini je la..;) hehe...

P/s: rindu kot nak bau mayat??? huk3...kalo tyme praktikal dulu slalu dpt tgk mayat ngeri2 ni..br thrill! he..

No comments:

Post a Comment