Sunday, August 15, 2010

EkSpresi Dirimu~~~

Ekspresi dirimu ni ditujukan buat diri aku sendiri~~ huuu
well member2 aku yg bising kate soh  mengekspresikan ape yg aku rase..huhu
ekceli " ekspresi diri@ ekspresi perasaan" adelah slh satu kelemahan aku...

xtau la aku kenapa, tp kdg2 rase segan bile nak ekspreskan rase ni..
yela pk macam2 bile nk ekspreskan sumthing ni...
slalu jek cam nak pk, kang aku ekspreskan rase ni, buatnye org tu x ske camne??hahha
ni la yg wat aku kena bebel ngn mmber2 baekku~~
da ramai da sound aku pasal bnda ni..
diorang siap cakap...."haih, patutla ko xdpt bf na" hahahha..hampeh jek kan..huhu
xdela ekceli even org tgk aku cam hu ha hu ha...but another me is aku kdg2 pemalu gak orgnye(klaka kan) :P haha..

tp btol la...aku slalu pk macam2...kot...
padahal kalo nak ckp ske ke syg ke kat somebody tu ley jek kot....hahah...
tp aku takutttttttttttttttttt......hahaha...
emm org kate kalo ko x ckp org xtau na! (btol2, hati aku berkata)
but when the time comes..mula la aku..x tercakap...haha
ekceli bnda ni cam umum la kot......
kire entry ni cume nak mengisahkan ttg kelemahan aku yg satu ni la...
aku mmg x reti sket bab2 luahan ni..
kalo tolong org bab2 luah ni ley laaaaaaaaaaaaaaaaaa.....hahahha
kdg2 pk btol gak...if ko ske or syg or watsoever la kat somebody, if ko x ckp cane die nak tau????
tp mmg aku akan pk macam2 la...
hahaha...

x kesah la tu...
xpe moga satu hari nnt aku akan berubah~ 
menjadi lebey berani..ceyyyyhhhhhhhh!
poyo lebey~ cit!hihi....

6 comments:

  1. yeah! go go go gurl!! =")
    i'll olwyz support wat u want to do..cehh!
    improve urself k :)

    ReplyDelete
  2. hehe...ko la ni nis menyedarkan aku.kena blaja lagi dr ko ni :p kekeke
    ala sebenarnye aku da tau lame gak..tp nak wat cane..da mmg aku pemalu...ahaks!!!huhu...
    okay2 i'll try to improve babe!! thanx!!=)))

    ReplyDelete
  3. nana.. aku nye kisah cinta cane? ko da tlg ngoratkn ke blom? haha

    ReplyDelete
  4. hahhaha....weh die x approve aku lagi la tottttt!!!

    ReplyDelete