Thursday, August 26, 2010

*BOLOGNAISE SPAGHETTI*

yeahhhhhhhhhhh!!!lapo x bace title entry ni???hahaha..

mari2 sape nak bolognaise spaghetti,...umah kami menyediakan spaghetti ini pada pukul 1 a.m. hehe
ni la padahnye kalo da boring gilossssssssssssssss~~
balik2 terawih dok bergado sesame sendiri (antara aku, anis, n dayah) sbb kami bosan~ haha
pastu anis pon tetibe g dapur nak wat spaghetti.
siap wat meatball seyyyyy!!! wow!! i loikeee~~~ 

kije2 membuat spaghetti + meatball ni terbahagi kepada setiap org 
antara tugas2 kami:


  • aku:       mereka telah menugaskan aku google resepi nak wat meatball~ huhu.1st tyme kot ni. tp last2 x ikut resepi ponnnn..wat sendiri sudah~  haha.. n tugas lagi satu, snap pic, upload!haha
  • dayah:     menjadi assistant anis di dpr, menggentel meat itu menjadi BOLAT2~ huuu...(dayah mmg ske menggentel pon :P ) hua3
  • anis:           chef pada malam ini~ huhu..mmg die kena jd chef sbb die yg nak masak n die yg reti n + die nak masak tok bf die....cewahhhhh~ :P hihi.

mari kite lihat aksi2 mereka memasak spaghetti di pagi hari~~~

                                        
sebiji cam mak die mase muda2 dulu ngah masak~ :P


gula dan minyak. good katenye~ haha


makcik 2 org yg semangat memasak


then setelah sesi memasak itu berakhir.....inilah hasilnya..........
                                                 
                                             
*maap hasil spaghetti yg sudah siap terhidang tidak dpt diupload due to berukband yg tetibe memberuk gile.ngeeeeee!!



tp yg penting spaghetti tu sedap gileeeeeeeeeee!!!!! maceh anis n dayah!!hehe...
ade ke anis kate pedas??? padahal aku x rase pedas pon..hai x tahan pedas tol si anis ni~ huhu
sedap + kenyang + = syg korang~~ heeeeee

so sampai disini saje coretan buat spaghetti~ hehehe


3 comments:

  1. haha mmg mak cik la kteorg kn ? hee.
    na tak tipu mmg pedas!! aku mkn berair hidung tau..
    ko tu yg xde deria rasa..hee.
    neway, aku mmg suka masak :)

    ReplyDelete
  2. pedas????erm..ok baeklah...pedas....tp sket jek la :P
    bg aku x pedas langsung tp sedap!huhu
    aik?aku xde deria rase?adela..xde deria pedas jek .huhu
    nnt wat lagi ea nis! =))))

    ReplyDelete
  3. sedapnye spaghetti...huhu

    ReplyDelete